Klantcontact: Hoe werkt het?

Een klant verwacht dat een makelaar a) snel reageert en b) hem/haar optimaal op hoogte brengt en houdt van het makelaarsproces waarvoor hij/zij de makelaar heeft ingeschakeld. Of het nu gaat om verkoop/ aankoop of verhuur. 

Anton Zopfi van Zopfi Makelaardij; "Je moet informatieprocessen op orde hebben. Dat voegt pas waarde toe voor onze klanten". Zopfi Makelaardij beschikt hiervoor over meerdere kanalen.

  • Ons unieke online informatie systeem: Via dit systeem ontvangt u alle informatie over uw vastgoed. Of het nu gaat over een verslag van een bezichtiging of bezichtigingsaanvraag, een brochure die gedownload is, de levering via de notaris of een vraag die een kandidaat stelt over uw vastgoed. Noem maar op, u krijgt het allemaal door;
  • Telefonisch: In ca. 98% van alle telefoontjes zijn we direct bereikbaar. Wij geven de voorkeur om gelijk op te nemen. Bij ons géén voicemail, dat past niet echt bij onze dienstverlening;
  • WhatsApp of WhatsApp knop op onze site: Stelt u via WhatsApp een vraag of wilt u bepaalde informatie, dan beantwoorden wij die direct of komen dezeflde dag met een reactie. Uiteraard via WhatsApp;
  • Last but not least, persoonlijk contact: Wij nemen de tijd voor u. Aandacht maakt alles immers beter. Wij houden daarom van face-to-facegesprekken. 

Welke technieken er ook zijn of gaan komen. Klantcontact en service staan bij ons voorop. Makelen blijft mensenwerk, ook in de toekomst.